掃呢頁CODE去手機

2019年2月26日 星期二

女神男神:仙氣黑嘉嘉 日媒封千年僅一人美女棋士 __,嘉嘉,女神,

台灣第一圍棋女神黑嘉嘉,剛於日本參加「扇興杯世界女子圍棋最強戰」,經過五日激戰,嘉嘉順利進入四強最終取得季軍,奪得200萬日元獎金。嘉嘉因為靚得嚟極具 ...


台灣第一圍棋女神黑嘉嘉,剛於日本參加「扇興杯世界女子圍棋最強戰」,經過五日激戰,嘉嘉順利進入四強最終取得季軍,奪得200萬日元獎金。嘉嘉因為靚得嚟極具氣質、混身散發仙氣,今個賽事每逢出場就成日本網上熱搜榜冠軍,並被日媒封為「千年僅一人的美女棋士」,認真不得了。

黑嘉嘉於澳洲出世,係台灣同澳洲混血兒,五官靚到好似雕出嚟一樣,嗰份仙氣勁過初出道嘅張柏芝。仲因為由細到大都鍾意捉棋,所以養出嘉嘉文靜靈巧嘅氣質,靚得嚟有仙氣唔係庸姿俗粉,喺呢個「P圖年代」堅少有。日本人好鍾意嘉嘉,之前人氣已經勁高,今次佢去到當地參賽得到極大注意,喺比賽之前受邀同日本9歲天才棋手仲邑堇進行友誼賽,日本傳媒瘋狂報道,嘉嘉人氣又升咗唔少,日本人都知台灣,有一位「千年僅一人的美女棋士」。得到世界賽季軍後,嘉嘉咁講:「滿意呢次比賽表現,仲覺得好榮幸,諗唔到喺日本咁多人關注我。」

嘉嘉雖然已經24歲,但佢6歲學棋、14歲就成為職業棋士,佢人生大部份時間都係捉棋,所以仲未有戀愛經驗。對於男朋友,嘉嘉咁講:「我一直都唔覺得需要拍拖,但近期連爸爸都問我幾時談戀愛,所以都認為係時候了。」問到擇偶條件,嘉嘉咁講:「我鍾意脾氣好、有幽默感嘅男生,高度同靚唔靚仔都唔重要,同我傾得埋就可以了。最好就係好似我爸爸咁,係個好男人。」嘉嘉,其實我都幾似世伯㗎,可以考慮吓我呀!

支持本地運動員,一齊去「睇體」!

https://bit.ly/2DxX4XI 

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!