掃呢頁CODE去手機

2019年2月1日 星期五

合作多次講唔夠十句 袁詠儀想做「舊愛」老婆 __,袁詠儀,

袁詠儀再與劉青雲合作,令人期待。
合作多次講唔夠十句袁詠儀想做「舊愛」老婆藝人袁詠儀(阿靚)及湯怡前晚出席英皇首映活動,阿靚在台上透露與劉青雲已26年沒有合作,今次接拍除了因劇本外,主 ...


合作多次講唔夠十句 袁詠儀想做「舊愛」老婆

藝人袁詠儀(阿靚)及湯怡前晚出席英皇首映活動,阿靚在台上透露與劉青雲已26年沒有合作,今次接拍除了因劇本外,主要是因為青雲,她笑說:「咁耐冇見,都想睇吓佢點樣。不過,佢依然係冇乜嘢講,我哋拍過咁多部戲,加埋都講唔夠十句嘢,仲包括埋食咗飯未呀?食咗喇!」她又笑言大家還很後生。說到青雲指似見番以前女朋友般,她說:「幾好呀,佢依家都好成熟穩重,以前覺得佢唔講嘢好悶,依家就好有男人味,期待再同佢合作演情侶、夫妻。」

而湯怡笑言想與青雲、家輝及嘉欣多點對手戲,更指與青雲拍戲初期都幾驚對方,因為他很Cool:「同佢對戲時驚到講唔到嘢,但青雲同我講『放慢啲,唔使咁緊張,我又唔會食人嘅!』」

湯怡
  • 湯怡





鍾意就快D Share啦!