掃呢頁CODE去手機

2019年2月6日 星期三

【熱住過年】陳伶俐泰國度歲 肉緊攬老公啜面:想錫就錫 仲等乜! __,陳伶俐,

伶俐肉緊攬住老公錫(Ig圖片)
新正頭,有人選擇留港度歲,有人則選擇離港避年,經常陪老公、新加坡富豪劉頌銘出埠四圍去的陳伶俐,原來都趁新年幾天假期離開香港,去了泰國蘇梅島旅行。昨日大 ...


新正頭,有人選擇留港度歲,有人則選擇離港避年,經常陪老公、新加坡富豪劉頌銘出埠四圍去的陳伶俐,原來都趁新年幾天假期離開香港,去了泰國蘇梅島旅行。



昨日大年初一,伶俐在Ig上載一張攬實老公再肉緊啜面相,然後留言說:「想錫就錫 仲等乜!!!! 快啲錫啖你旁邊嗰個」之後再加hashtag寫「#感染身邊人#將愛延續下去#珍惜擁有#活在當下#初一之吻#做人有時唔諗得咁多#新一年#唔可以再錯過 #良辰美景#CNY#kiss」大晒恩愛。



現年42歲的伶俐已是三子之母,本身跟前夫林敏驄育有兩子林肯(Lincoln)和林善(Yohji)的她,12年嫁劉頌銘後,再於14年添一子,囝囝今年已經4歲多,不過婚後伶俐未有做少奶奶,反而創業開畫廊及食肆,越忙越開心。



後日大年初四是伶俐長子Lincoln20歲生日,去年伶俐在社交網向兒子寫公開信,留下感言:「19年前的今天...剛到22歲的我,不理世俗眼光...義無反顧...排除萬難,堅決地把你帶來這裏...跟自己説:『要為自己的任性,負上一世責任!一定要好好把你養育成人!』」伶俐當時更指兒子一直鼓勵她拍拖及再婚。



不過,今次蘇梅島,伶俐全程只上載了她和老公的相片,並未有透露3個兒子有否同行,故未知她是否撇甩兒子和老公享受二人世界,還是一家人齊齊出埠過年。



10萬蚊 30人分!《動腦Q》新春Q多寶

年三十至初三 3:15pm、10:30pm

豬年動腦,Q多啲money!

http://bit.ly/2QW8LcI



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



伶俐肉緊攬住老公錫(Ig圖片) 老公親自炮製美食(Ig圖片) 老公親自炮製美食(Ig圖片)
睇到都流口水(Ig圖片)

睇到都流口水(Ig圖片)
上月4日是伶俐42歲生日,老公當然有送上驚喜(Ig圖片)

上月4日是伶俐42歲生日,老公當然有送上驚喜(Ig圖片)
1月1日伶俐上載和老公及囝囝合照,祝大家新年快樂(Ig圖片)

1月1日伶俐上載和老公及囝囝合照,祝大家新年快樂(Ig圖片)

鍾意就快D Share啦!