網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月22日 星期五

原子鏸:姊妹團晒冷!原子鏸今嫁摩洛哥男友 __,原子鏸,

藝人原子鏸(Marsha)舊年獲摩洛哥男友Mehdi求婚成功,成準人妻!今日佢哋於香港舉行婚禮,連日來佢已經不斷上載結婚相,令大家可以感受佢待嫁喜悅! ...


藝人原子鏸(Marsha)舊年獲摩洛哥男友Mehdi求婚成功,成準人妻!今日佢哋於香港舉行婚禮,連日來佢已經不斷上載結婚相,令大家可以感受佢待嫁喜悅!今日佢又喺IG Story上載一條化緊妝嘅短片,見佢心情大靚,散發出幸福感覺,一邊畀化妝師化妝,而另邊廂髮型師幫佢Set頭,爭取時間,她留言:「Getting ready already for the big day.」唔少網友都話好期待佢造型,希望快啲有相睇添!

另外,原子鏸都上載與姊妹團的合照,眾姊妹穿上一模一樣的睡衣,陪原子鏸度過單身的最後一夜,非常溫馨。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!