掃呢頁CODE去手機

2019年2月16日 星期六

李家鼎:李家鼎傳授廚藝畀泳漢服侍老婆 __,李家鼎,

藝人李家鼎為兒子李泳漢及李泳豪的母校擴建籌款親自下廚,炮製12圍酒席包括鮮蝦黃金特製炒飯及乳豬等,色香味俱全。受訪期間,李家鼎不時講述各款中式老火湯, ...


藝人李家鼎為兒子李泳漢及李泳豪的母校擴建籌款親自下廚,炮製12圍酒席包括鮮蝦黃金特製炒飯及乳豬等,色香味俱全。

受訪期間,李家鼎不時講述各款中式老火湯,經常被誤當其他效用,問到他會否開設自家品牌湯水「糾正」誤傳?他坦言:「有人撩合作,都考慮緊。公司都想我快啲開《阿爺廚房》第四輯,不過又要諗百幾個餸,我想休息吓先。」

近半年泳漢專心跟爸爸學廚,每日工作十多小時。他坦言:「我唔想屋企嘅廚藝失傳,呢個係我嘅責任,加上婚後想煮畀屋企人食,令佢哋有家嘅感覺。(依家請客自己嚟?)又未得,都係叫外賣,況且我淨係想煮畀屋企人食。」他笑指太太是「無飯主婦」,所以希望自己有「好武功」為家人服務,李家鼎亦說:「『無飯主婦』係香港特產,我離婚前都係餐餐下廚。」

泳漢又指兩歲多兒子最愛喝爺爺煲的靚湯,不過卻嘴刁,見到不喜歡的食物會say no,李家鼎即謂:「唔好咁快煮咁多好嘢畀佢食住。(覺得孫仔有條件做食神?)點知,食仙都得。(佢依家最鍾意食乜?)士多啤梨。」

談到今次為母校籌款,泳漢指自己當年於該校讀了1年書便移民,但畢業22年親切感仍在,今次見到很多昔日老師,勾起不少回憶。當被問到是否想兒子入讀母校,他答:「隨緣啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!