掃呢頁CODE去手機

2019年2月10日 星期日

張栢芝:大晒「婚照」獲祝福 栢芝親解頭紗的祕密 __,張栢芝,

藝人張栢芝一向敢愛敢恨,去年11月誕下第三胎兒子「小王子」,但生父身份一直成謎,唔少人都好關心佢嘅感情生活,不過佢自己就想低調啲,除咗否認一系列「緋聞 ...


藝人張栢芝一向敢愛敢恨,去年11月誕下第三胎兒子「小王子」,但生父身份一直成謎,唔少人都好關心佢嘅感情生活,不過佢自己就想低調啲,除咗否認一系列「緋聞生父」,佢都未有正式交代「國皇」係邊個……

But!趁住新春佳節,栢芝似乎都畀咁熱鬧喜慶嘅氣氛感染,忽然喺社交網上載一張戴上結婚頭紗、襯上疑似婚紗嘅自拍照,相中佢仲戴晒靚靚耳環同頸鏈,成個待嫁新娘咁樣,連caption都冇,令唔少網友都聯想到佢係唔係趁機公開結婚喜訊,排晒隊咁留言恭喜佢!

相隔11個鐘後,栢芝終於都再次現身自述「頭紗的祕密」,原來係佢個人服飾品牌最近擴充業務,除咗設計平時都着到嘅休閒服飾外,依家仲會設計埋結婚頭紗,而設計師更加係佢本人添!咦~~栢芝忽然甫張咁嘅「婚照」出嚟吊人癮,真係曳曳嘅啫~~


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!