掃呢頁CODE去手機

2019年2月27日 星期三

張家輝:為張家輝三顧草蘆 麥兆輝讚袁詠儀好戲功 __,張家輝,袁詠儀,麥兆輝,

導演麥兆輝入行以來,曾先後三次找影帝張家輝合作,前兩次因種種原因未能成事,「三顧草蘆」終一拍即合。當開拍英皇電影《廉政風雲煙幕》初期,老闆楊受成向他表 ...


導演麥兆輝入行以來,曾先後三次找影帝張家輝合作,前兩次因種種原因未能成事,「三顧草蘆」終一拍即合。當開拍英皇電影《廉政風雲 煙幕》初期,老闆楊受成向他表示:「我覺得有個演員你可以合作吓,佢就係張家輝。」麥導有感這個角色確實適合家輝,故通過其經理人鍾珍嘗試接觸,成功結緣!

談到張家輝這位演員,麥導坦言:「我講開要同佢合作,有行內人即刻話佢麻煩。佢接到劇本就同鍾珍講要同我見吓面,好記得當日約咗喺酒店coffee shop,當時我真係以為傾吓偈咋,點知佢成個劇本貼晒memo紙,已經做好晒功課,佢仲不斷問我問題,搞到我好似真係去咗廉署飲咖啡咁。」

麥導形容張家輝「相當細緻」,提問包括「我個角色同劉青雲咁老友,咁佢結婚我冇有去飲先?」麥導說:「我窒一窒,原來佢話如果有去飲,冇理由唔識林嘉欣,咁後面嘅情節就唔成立。我同佢講唔使擔心,大學畢業後佢同青雲各有各忙生疏咗,青雲結婚,佢係冇出席到嘅。」

「我見過真正麻煩嘅演員」

問是否覺得張家輝如傳聞般「麻煩」,麥導爽快回答:「唔係,我見過真正麻煩嘅演員,會同你講出埠拍攝時,酒店房冧把要靚、要向南,呢啲先係真正嘅麻煩。」

提起「表妹」袁詠儀(靚靚),麥導表示:「我都係以前做副導演時,同佢合作過一次咋,不過今次感覺好唔同。坦白講佢雖然只係客串,對白冗長兼『橋口』,但佢竟然可以將啲台詞邏輯合理化,絕對係演員嘅功力,佢駕馭得好好,嗰場戲連我都覺得好精彩、好好睇。佢各方面都成熟咗,亦完全唔計較戲分多與少。(下集加重佢戲分?)希望啦,咁佢同劉青雲嘅組合真係好經典。」

《廉政》上映至今累積票房已達3,068萬,成績斐然!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!