掃呢頁CODE去手機

2019年2月11日 星期一

【跨國單車之旅】麥明詩經歷兩次炒車留疤痕:搵整形外科嘅哥哥處理 __,麥明詩,

麥明詩完成跨國單車之旅,今日回港。攝影:陳俊強
麥明詩完成廿多日跨國單車之旅,今日從柬埔寨暹粒返港,麥明詩的父母都有到機場接機,明詩表示此行是很好的經驗,但明詩媽咪則心痛表示,不想明詩再出國踩單車。 ...


麥明詩完成廿多日跨國單車之旅,今日從柬埔寨暹粒返港,麥明詩的父母都有到機場接機,明詩表示此行是很好的經驗,但明詩媽咪則心痛表示,不想明詩再出國踩單車。



麥明詩指今次25日旅程,因為意外以致當中有5日沒參與,麥明詩說:「高興能夠說服父母讓我出去,雖然期間好辛苦,住嘅酒店係60蚊平價酒店,試過幾日沖凍水涼,最辛苦係温度高,出汗導致皮膚敏感,經歷過兩次炒車,左右膊頭皮膚有損傷,返嚟搵整形外科嘅哥哥好好處理,雖然損傷好番,但係有啲疤痕,有歷史嘅感覺,同埋雙手而家曬到兩截色。」



麥明詩表示,預算不到此行最大挑戰是溫度,她說:「由香港着羽絨踩到去老撾37℃,熱到想除晒啲衫,氣溫令到體力下降,大汗令到皮膚敏感,成身都係。」麥明詩曾想過中途放棄,幸得到教練鼓勵,她說:「第二次炒車,冇傷筋骨但好痛。知道媽咪好擔心,自己受傷都有內疚,但都想再踩一次,平時旅行去唔到嘅地方真係最靚。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



第二屆最港電影大獎投票網址

https://bit.ly/thekongestfilmawards2018



10萬蚊 100人分!

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



麥明詩完成跨國單車之旅,今日回港。攝影:陳俊強 父母到機場接機,與愛女相擁。 父母到機場接機,與愛女相擁。
麥明詩經歷兩次炒車,所以要找整形外科醫生好好處理疤痕。

麥明詩經歷兩次炒車,所以要找整形外科醫生好好處理疤痕。
明詩媽咪心痛稱不想女兒再出國踩單車。

明詩媽咪心痛稱不想女兒再出國踩單車。

鍾意就快D Share啦!