掃呢頁CODE去手機

2019年2月3日 星期日

楊千嬅:勁骨痹!丁子高幫千嬅慶生:人生最大成就 __,丁子高,慶生,楊千嬅,

今日係藝人楊千嬅45歲生日,老公丁子高已經喺尋日提早為愛妻準備生日派對,仲特意將公司團年飯安排埋一齊搞,同公司其他都係水瓶座嘅工作人員共同慶祝。千嬅6 ...


今日係藝人楊千嬅45歲生日,老公丁子高已經喺尋日提早為愛妻準備生日派對,仲特意將公司團年飯安排埋一齊搞,同公司其他都係水瓶座嘅工作人員共同慶祝。千嬅6歲囝囝Torres都有現身,相中見千嬅都笑得好冧呀!

丁子高仲繼續灑糖霜喺自己社交網出Post講肉麻嘢冧老婆:「人生最大嘅成就之一就係可以令到身邊嘅人一輩子都笑得咁開心😅#雖然有少少肉麻 #不過真係好想講 #老婆生日快樂」網民都大讚丁子高係暖男老公,大嗌好羨慕!仲話丁子高都畀千嬅嘅開心影響到佢哋成個家庭都好幸福呀!

而壽星女今日就喺Instagram留言:「感謝我親愛的家人,窩心的好朋友,合作無間的工作伙伴,所有盡心盡力的好同事,一直在我身邊守護著(着),祝你們身體健康,心想好事成❤️當天是爸爸的農曆生日,Happy birthday Daddy」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!