掃呢頁CODE去手機

2019年2月24日 星期日

【苟芸慧做人妻半年 婚後生活係點過?】一齊出街但各玩各 開餐先至會合 __,苟芸慧,

苟芸慧同老公陸漢洋結婚就快半年,都差唔多時候考慮生小朋友喇,而近日苟姑娘出席完有好多小朋友參與嘅慈善活動之後,都坦言努力造人中,但就唔想有壓力。啱呀! ...




苟芸慧同老公陸漢洋結婚就快半年,都差唔多時候考慮生小朋友喇,而近日苟姑娘出席完有好多小朋友參與嘅慈善活動之後,都坦言努力造人中,但就唔想有壓力。啱呀!欲速,則不達。日間同老公四圍去拍拖輕鬆吓,夜晚先有好心情造人㗎嘛。

早前苟芸慧兩公婆一齊出街,但就分道揚鑣,各有各「玩」。男士們一向鍾意電子產品,陸漢洋都唔例外,一支公去咗蘋果研究手機,仲捉住藍精靈問長問短,勁投入。另一邊廂,一向有氣質嘅苟姑娘當然去行書局啦,成個氛圍同格局都同佢好襯呀。

Enjoy完私人時間,佢哋兩公婆就會合開餐。雖然男方不時講電話,但一傾完就會主動同老婆交頭接耳,唔會冷落咗苟姑娘,亦唔會話經常見面搞到無晒話題。

結咗婚,兩公婆齊上齊落形影不離當然好啦,但有時能夠給予對方足夠私人空間都好緊要。各自抖吓氣,到再會合嘅時候,反而更輕鬆自在唔會形成壓力,好似苟姑娘咁,放假出街都可以各行各。佢哋嘅日常婚姻生活能夠如此自在無壓力,相信造人成功都係遲早嘅事。

BTW,苟姑娘淡妝接近素顏,睇落皮膚依然好好,樣都好靚,真係好羨慕陸漢洋。


鍾意就快D Share啦!