掃呢頁CODE去手機

2019年2月9日 星期六

林作:溝女搞到周身債 林作宣布破產貼街招求財 __,林作,

前大律師林作竟然嗌破產,佢自己貼街招,話幫人補習幫補收入,佢留言:「公告天下:我真的破產了。由於溝女無數,我洗(使)費每月已超過收入程度,目前每月欠債 ...


前大律師林作竟然嗌破產,佢自己貼街招,話幫人補習幫補收入,佢留言:「公告天下:我真的破產了。由於溝女無數,我洗(使)費每月已超過收入程度,目前每月欠債大概2萬。冇錯,你見到嘅,係我喺港九各處貼出嘅廣告。打俾(畀)我吧。來吧。地產代理也歡迎。我要錢。」溝女溝到破產,係咩玩法?

林作接受東網訪問,佢話:「搵食啫,冇計我唔覺得咁樣肉酸,香港人精神係咁,冇錢就要搵!(你阿媽好有錢,佢唔幫補你?)佢話我29歲喇,要自立門戶,斷水斷糧幾個月,依家先知搵食艱難!」街招出街後,佢話好多人打嚟問,但好多都係玩嘢,都畀唔起錢:「我每堂開價100蚊,但都冇人幫襯,依家香港經濟好差!依家好等錢使,希望每個月賺到兩萬,每月儲到萬五蚊!(收100蚊咁平?)萬丈高樓從地起,想做好個口碑,話晒我都係牛津生。」估唔到牛津生嘅佢,竟然淪落到咁嘅地步,係宣傳定真係有咁嘅事呢?真係得佢先知喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!