掃呢頁CODE去手機

2019年2月26日 星期二

【有個陪你呆坐七粒鐘嘅女友】 側田一家三口零消費 坐海邊練結他 中午彈到天黑 __,側田,

今時今日,要搵到一個肯陪你癲陪你瘋,唔怕蚊咬唔怕食風,陪你坐沙灘坐足一晚,齋聽你唱歌嘅港女女友,真係唔容易呀!偏偏側田就搵到,恭喜晒呀!唔信?俾啲嘢大 ...




今時今日,要搵到一個肯陪你癲陪你瘋,唔怕蚊咬唔怕食風,陪你坐沙灘坐足一晚,齋聽你唱歌嘅港女女友,真係唔容易呀!偏偏側田就搵到,恭喜晒呀!唔信?俾啲嘢大家睇呢日喺赤柱見到側田同女友Karen,帶埋愛狗BuBu,入咗餐廳食brunch,兩個雞啄唔斷咁,勁多話題!阿田食飽後,一個人走咗出去睇風景!入返餐廳,第一時間同女友講,見到個地方可以睇到日落,好興奮咁行返出去叫埋Karen一齊望,仲話要行去嗰邊。右手抱住BuBu嘅阿田,左手又要攬住個結他,Karen幫佢整理好後,孭住自己個環保袋仔,又要幫佢孭埋個背囊。搵到個位坐低後,阿田拎起結他同喇叭tune聲,又望吓攬住BuBu嘅Karen,阿田眼裡面只有女友一個,呢一刻,諗起呢首歌:「眼裡每種溫馨好滋味,未來只看著你,微笑中班點會皺起,得我始終望穿你,仍然想講最後一句,我的雙眼裡尋找到美麗之最。」

睇住日落唱歌冧女友,Karen就梗係甜在心頭啦,一唱就唱足7粒鐘,你都咪話唔勁,最難得係咩呀?係Karen冇詐型肯陪阿田癲,唱咁耐真係唔係個個港女都忍得架!不過,自從阿田同Karen一齊之後都改變咗唔少,個人開心咗放鬆咗有耐性咗!唔講唔知,阿田同Karen都鍾意煮嘢食,好似呢晚咁,兩個喺超市揀完牛扒,阿田突然折返買紅酒杯。期間撞到個老友吹咗幾句水,有途人認得佢會微笑點頭,好nice,俾完錢會合返喺出面等緊嘅Karen,然後截的士返屋企煮飯仔。咁又係呀,阿田嚟緊6月14及15日喺紅館開個唱,少食街外嘢食係好啲嘅!

攝錄:陳亦龍、蕭敬漁


鍾意就快D Share啦!