網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月25日 星期一

麥明詩:當林秀怡透明?麥明詩終開腔回應 __,林秀怡,麥明詩,

無綫節目《#後生仔傾下偈》因為主持破格出位言論,經常成為熱話。而早前播出嘅一集入面,藝人林秀怡亮相大爆曾被同劇合作演員「當透明」,即被主持人馮盈盈及陸 ...


無綫節目《#後生仔傾下偈》因為主持破格出位言論,經常成為熱話。而早前播出嘅一集入面,藝人林秀怡亮相大爆曾被同劇合作演員「當透明」,即被主持人馮盈盈及陸浩明笑指係講緊另一位主持人、曾與秀怡合作《是咁的,法官閣下》嘅麥明詩,不過秀怡都立即否認。

本來只係笑料一則,點知節目出街後被網友熱議,部分網民更誤會當事人真係麥明詩,令佢今日忍唔住發文澄清事件,佢留言提到:「本來我都唔想特別回應呢啲新聞,但有見越黎越(愈嚟愈)過分,唔希望繼續引起誤會。喺《#後生仔傾吓偈》其中一集入面,林秀怡表示曾被同劇女演員當透明,而陸浩同埋馮盈盈就講笑話一定係麥明詩,因為我同秀怡拍過播完不久嘅《是咁的,法官閣下》。 呢個一向都係我哋節目嘅風格,嘉賓主持亂up互串(寸),從來不當真。秀怡亦都否認,並表示,該女演員係同劇但冇對手戲。佢最尾冇透露佢係指邊個。」佢續指雖然做藝人預咗畀人評頭品足,但依然唔想被冇根據嘅謠言傷害。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!