網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月12日 星期二

譚凱琪:食麵遇上「大帥哥」 譚凱琪讚型到噴汁 __,大帥哥,譚凱琪,

藝人張衞健同譚凱琪(Zoie)因為合作劇集《大帥哥》而認識,飾演「天嬌」嘅Zoie喺劇中無緣同「大帥哥」張衞健長相廝守,估唔到現實中嘅佢哋就好有緣,呢 ...


藝人張衞健同譚凱琪(Zoie)因為合作劇集《大帥哥》而認識,飾演「天嬌」嘅Zoie喺劇中無緣同「大帥哥」張衞健長相廝守,估唔到現實中嘅佢哋就好有緣,呢日Zoie去餐廳食車仔麵嘅時候竟然撞到對方,佢喺社交網上載合照,留言話:「上一世無緣見多你幾面 今世食車仔麵竟然遇見 擋不住的緣份 今世大帥哥個樣仍然型到噴汁 畀我一眼認得出 時代唔同咗添 我仲要幫佢埋單 多謝你比(畀)機會我請你食生日飯」仲hashtag話自己野生捕獲大帥哥。

Zoie仲影埋張衞健張單,見到「大帥哥」嗌咗豬紅、豬皮同豆腐卜咁,口味相當「貼地」!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!