掃呢頁CODE去手機

2019年2月22日 星期五

李珊珊:【勵志人心】神隱李珊珊出關 分享抗病經歷 __,李珊珊,林珊珊,

1996年港姐冠軍李珊珊神隱7年沒有公開露面,她應東華主席王賢誌任內最後一個大型項目《誌友共聚》慈善音樂會現身,珊珊穿上大斗篷由頭包到落尾,見她面容有 ...


1996年港姐冠軍李珊珊神隱7年沒有公開露面,她應東華主席王賢誌任內最後一個大型項目《誌友共聚》慈善音樂會現身,珊珊穿上大斗篷由頭包到落尾,見她面容有點浮腫,以神秘嘉賓身份打頭陣出場,介紹東華三院醫療服務外,更分享她個人感受,但她說話時不斷喘氣。

「得番半條人命」

她坦言自己有點緊張,她說:「主席邀請我介紹醫療服務,自己諗咗好多晚點介紹,之後好誇咁寫咗成封信,但上台冇理由對住手機講,就擺低手機,要發自內心咁分享。」一直盛傳她有患腦瘤兼抑鬱症,她坦白說:「呢幾年我喺醫療服務嘅用家,不論公立或私立醫院都成日出入,好多經歷,例如公立醫院服務,試過有次喺屋企發病,打999叫白車送入醫院,再分流去急症,好深感受,因為有個病人嘔到前所未有咁厲害,另一邊又有病人家屬同醫生鼓譟同嗌交,當刻我已經冇咗半條命,好似去咗戰地咁,有啲錢有保險嘅人就會去私立醫院,有次又發病唔想再去戰地,於是去咗私家醫生,點知醫生同我講冇床位,話同我打針,叫我喺輪椅抖30分鐘,睇吓情況會唔會好啲,所以覺得香港真係好需要醫療服務。」

「唔好埋怨,好好堅強」

她笑言就算大家有120歲命,都會生病一次,她說:「呢幾年作為病人都有感受,覺得一定要靠自己,唔使人同情同憐憫,條路一定崎嶇,冇人可以幫病人走出呢條路,不過都一定要有夥伴,親人又好,好朋友、長輩都可以幫你行出一條路,有人陪可以幫到50%,因為精神嘅痛苦比內心更加痛苦,所以叫大家唔好吝嗇幫其他人,有啲病係解決唔到嘅,都希望嗰啲人可以善用時間,唔好埋怨,好好堅強,堅持落去,如果有得揀嘅話,會盡最後努力好好生存,唔想喺過程中苦上加苦。」

最後她多謝東華給她機會分享,並向在場人士鞠躬,全場人士報以支持掌聲,臨落台前她笑說:「唔好意思,怯怯地場,始終係第一個活動。」隨即離場。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!