網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月22日 星期五

林凱欣:富婆上晒水!林凱欣揀卒拍寫真做經理人 __,寫真,林凱欣,

模特兒林凱欣去年以37歲高齡推出第二本寫真集,之後爆出在小巴與乘客爭執,成為2018的話題女郎,幕前工作量不算多,但她一直生活無憂,認真財來自有方。名 ...


模特兒林凱欣去年以37歲高齡推出第二本寫真集,之後爆出在小巴與乘客爭執,成為2018的話題女郎,幕前工作量不算多,但她一直生活無憂,認真財來自有方。

名店熱情款待

早前見她獨自現身尖沙咀專攻名店,行了多間不過都是齋看沒有內進,甚忍得手,後來轉攻海港城,進入一間名店,在二樓獲店員殷勤招待,其後她回覆表示只是做手袋維修:「我個袋個扣甩咗,問吓維修保養嘅問題,(依家係咪少幕前工作?)幕前有工作照做,但其實係想做多啲幕後,原本嚟緊會幫手搞個選美活動,做佳麗保母,點知又擱置咗,依家做網台巴打台主持。」

三層樓揸手唔憂做

另外,她表示會幫手籌備同𡃁模出寫真,自任經理人,會四出找尋適合的靚女,出過寫真的她自言更在行。她更自爆生活無憂,原因已有三層樓揸手,她說:「以前我一日打兩份工,入行前已經儲夠首期買咗元朗一個單位,後來樓換樓成功搬出市區,買咗奧運站附近物業自住,後來再買咗旺角和大阪各買一個細單位用作放租,租金回報每月都有萬幾,自己又有買股票同基金,有時接吓模特兒工作,勉強唔使做,慳慳哋夠用。」

小巴事件有手尾

問到是否對幕前心淡,她直言小巴爭執事件後餘波未了,事件至今仍不停收到電話騷擾,她說:「不過我冇理,朋友叫我轉電話號碼,點解要改電話?(對幕前心淡?)娛圈不嬲都有潛規則,有啲仲講到明要陪,講真陪完又做到主角咩?」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!