掃呢頁CODE去手機

2019年2月22日 星期五

【屋企多咗新成員】自爆多咗個女 林海峰:全家人都好開心 __,林海峰,

攝影:葉君海/資料圖片(中)
林海峰(Jan)和廖子妤昨晚到銅鑼灣出席服裝品牌活動,Jan表示白沙道這條街帶給他很多回憶,因多年前曾在此地開時裝店:「都好多年前嘅事,做咗兩、三年, ...


林海峰(Jan)和廖子妤昨晚到銅鑼灣出席服裝品牌活動,Jan表示白沙道這條街帶給他很多回憶,因多年前曾在此地開時裝店:「都好多年前嘅事,做咗兩、三年,當時嘅租金已經好貴,呢度係英雄地,做得好吃力,雖然蝕錢但係蝕得好開心,因為自細就係呢一帶出沒,呢度以前有好多我鍾意嘅舖頭,係一個好值得紀念嘅時間。」問他會否再戰時裝界?他笑說:「再戰?唔會喇,我已經退咗休。」



早前有傳媒拍得老婆彭羚與14歲細女林清一齊放狗,他笑說:「而家我屋企又多咗個女,佢係澳洲嚟嘅新成員,今年一歲,o氹到全家人都好開心,寵物真係帶畀人歡樂。」他承認家中較以往嘈吵:「之前係有意見嘅聲音,但係而家好一致,呢啲係笑聲笑聲,滿載溫馨。」



至於會否再做舞台劇《短暫的婚姻》?他說:「唔知呀,可能會搵第二個做round 2,有就梗係最好,我哋成個合作好開心,我又學到嘢,但係呢啲工作可遇不可求,不過今年9月有其他嘢做,應該唔會接舞台劇。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



第二屆最港電影大獎投票網址

https://bit.ly/thekongestfilmawards2018



10萬蚊 100人分!

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



攝影:葉君海/資料圖片(中) Jan表示家中多了新成員,增加不少歡樂。 Jan表示家中多了新成員,增加不少歡樂。
廖子妤

廖子妤

鍾意就快D Share啦!