掃呢頁CODE去手機

2019年2月10日 星期日

李佳芯贏十幾蚊已心足 __,李佳芯,

李佳芯(Ali)昨日啟巿在荃灣出席新春活動,她指新年沒有工作,所以可以跟家人團年,她玩魚蝦蟹發新年財,贏了十多元已經覺得心滿意足。Ali早前透露會請教 ...


李佳芯(Ali)昨日啟巿在荃灣出席新春活動,她指新年沒有工作,所以可以跟家人團年,她玩魚蝦蟹發新年財,贏了十多元已經覺得心滿意足。Ali早前透露會請教馬國明買桃花,她說:「我買咗一棵,冇放喺廳中間,但都有喺桃花下兜幾個圈。」Ali指桃花也包括人緣,近年很多觀眾喜歡自己,已很滿足。

Ali與陳炳銓拍拖多年,她謂家人並沒有催婚,今年暫未有結婚或生小孩的計劃:「零計劃,唔會有咁大嘅驚喜畀大家,入行後屋企都冇催,以前舅父會話快啲生。」就連男家家長也沒有催促:「有同佢嘅屋企人食飯,但都冇催我哋,好彩我冇呢啲壓力。」

採訪、攝影:王連連




鍾意就快D Share啦!