掃呢頁CODE去手機

2019年2月22日 星期五

李珊珊:李珊珊戰勝病魔 王賢誌:支持佢復出 __,李珊珊,林珊珊,王賢誌,

東華三院主席王賢誌(Vinci)現身「東華三院誌友共聚慈善音樂會」,提到前港姐李珊珊是音樂會的神秘嘉賓,他說:「綵排時係以李小姐稱呼佢,呢個係佢要求, ...


東華三院主席王賢誌(Vinci)現身「東華三院 誌友共聚 慈善音樂會」,提到前港姐李珊珊是音樂會的神秘嘉賓,他說:「綵排時係以李小姐稱呼佢,呢個係佢要求,想保持神秘,咁會令佢舒服啲。」李珊珊已有一段時間未有露面,是次原來是她主動聯絡Vinci自薦出席,Vinci說:「事緣歡樂滿東華時我想搵佢行Catwalk,但嗰時佢未準備好,後來佢見我喺社交平台話有呢個活動,就主動打畀我話嚟支持,估唔到佢會打畀我。」他續說:「雖然佢狀態未十足十,但好幫我,知我就快卸任主席一職。」

而珊珊將會在現場作分享,至於分享的內容,連Vinci也不知道,他說因稿是由珊珊親自撰寫:「佢係以過來人身份講呢幾年嘅感受,今次活動為癌症基金籌備,其實佢冇講過自己有乜嘢病,亦唔係Cancer。(支持佢復出?)當然支持,佢成日有寫嘢,又喺社交平台同粉絲分享,粉絲都好想佢快啲出嚟,希望佢快啲恢復狀態,身體健康,但唔好畀咁大壓力佢,佢身形和狀態未係好似之前咁,要畀正面能量佢。(佢戰勝病魔令你好感動?)呢兩三年其實冇見佢,都係透過WhatsApp,每次佢都唔係即覆,有時後來先知佢入咗醫院,每次留院十日八日,希望畀啲空間佢,等佢準備好出嚟會做多啲嘢。」他稱是次活動卡士強勁,全部碌自己人情卡,故希望能籌到幾百萬善款。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!