網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月3日 星期日

楊明:「再造人」唔要面!莊思明:纏着人哋男友 __,楊明,莊思明,

有傳今個月會宣布結婚嘅楊明同莊思明,拍拖2年幾愈愛愈恩愛,不過思明凌晨喺Instagram就嬲爆咁話:「真係唔明白點解d(啲)再造人 可以成日咁唔要面 ...


有傳今個月會宣布結婚嘅楊明同莊思明,拍拖2年幾愈愛愈恩愛,不過思明凌晨喺Instagram就嬲爆咁話:「真係唔明白點解d(啲)再造人 可以成日咁唔要面 纏着人哋嘅男朋友 有人可以解答嗎?」正當令人擔心佢哋嘅感情生變之際,好在佢唔係指楊明,仲大讚對方專一,但究竟講緊邊個呢?

佢仲tag住「世上太多唔要面嘅人」、「好彩我男友唔係個(嗰)種人」、「專一嘅男人好難搵」、「好彩我男友好錫我咩都同我講」、「仲會同我一齊笑」、「真心睇唔過眼」!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!