掃呢頁CODE去手機

2019年2月2日 星期六

余德丞:冤氣!余德丞唱求婚歌 蔡思貝冧爆畀滿分 __,余德丞,蔡思貝,

緋聞情侶蔡思貝及余德丞(Dickson)到尖沙咀出席活動,和粉絲玩遊戲寫揮春,兩人在台上不時深情對望,相當冤氣。他們首度同台合唱,但合唱唱到第三句已經 ...


緋聞情侶蔡思貝及余德丞(Dickson)到尖沙咀出席活動,和粉絲玩遊戲寫揮春,兩人在台上不時深情對望,相當冤氣。他們首度同台合唱,但合唱唱到第三句已經甩嘴,兩人更要求重唱,但之後繼續輪流忘詞及甩嘴,搞到全場大笑!

兩人一起受訪,思貝說:「真係唔可以睇小合唱,默契真係好重要,因為Dickson唱咗我嘅歌詞,令我唔知點入,所以甩咗嘴,希望下次可以唱好啲。」 對於Dickson獨唱求婚歌《我的宣言》,思貝大讚好聽,直言冧爆畀滿分對方,又突然情深望住Dickson問:「你會唔會遵守對我嘅宣言?」嚇得Dickson說:「我對住全商場啲朋友唱㗎喎!」其後兩人透露在拍攝中的電視電影中飾演男女朋友,問有否親熱戲?Dickson說:「有共處車廂嘅戲份。(有冇車震?)架車郁前郁後都有震兩吓嘅。」

思貝媽大讚Dickson

活動上,思貝父母及Dickson媽咪都有到場,兩人表示其實雙方都已見過家長,思貝指媽咪大讚Dickson好男仔、陽光又識照顧人,Dickson則說:「我媽咪就冇乜反應,都有讚幾好,可能佢怕醜。」思貝初二生日,問Dickson有甚麼表示?他笑言會請思貝食飯。問何時會再合作拍攝旅遊節目?他們表示正在度期,Disckon希望秋天拍攝並立即播出,可以在台慶攞獎,思貝表示會就Dickson去一些不太辛苦的地方。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!