掃呢頁CODE去手機

2019年2月21日 星期四

林夏薇:撞歪大陣!林夏薇元氣大傷推遲造人 __,林夏薇,

女星林夏薇去年6月發生交通意外,駕駛時疑被四驅車撞至「大陣全歪」,案件昨日(20日)宣判裁定被告罪名不成立,結果引起薇薇不滿,更於社交網發「千字文」進 ...


女星林夏薇去年6月發生交通意外,駕駛時疑被四驅車撞至「大陣全歪」,案件昨日(20日)宣判裁定被告罪名不成立,結果引起薇薇不滿,更於社交網發「千字文」進行大控訴。

東網致電薇薇,問到會否對案件進行上訴,她表示:「今次我係以證人嘅身份上庭,唔係提告,所以會唔會上訴要睇番律政司嗰邊嘅決定。」她又對循民事途徑追討有所保留,指要尋求警方及法律意見後,才再作決定。

至於講到車禍受傷的康復情況,她指:「當時我尾龍骨有幾節歪咗,加上頸椎受傷導致我左手麻痹,依家都仲有痹嘅情況,所以都有keep住覆診。(怕唔怕影響造人大計?)依家身體咁差,加埋撞車,真係要調理咗身體先,同埋造人呢啲嘢都好講心情。(車禍有冇影響你揸車?)有,好有陰影,依家都盡量少揸,尤其經番事發嗰段山路,我都唔係好敢行,都會特別揸慢啲。」她續指以往駕駛小心,從未試過發生意外,故一直沒有安裝車Cam,但現在卻因此欠缺實質證據,而令她大感後悔,故決定會安裝車Cam。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!