掃呢頁CODE去手機

2019年2月9日 星期六

霍汶希:霍汶希罕晒囡囡合照 網民勁讚:美人胚子 __,霍汶希,

英皇高層兼經理人霍汶希(Mani)於2011年自爆未婚懷孕,同年喺美國誕下女兒Honey。平日Mani都好少會提及囡囡,佢自己嘅社交網站多數都係同英皇 ...


英皇高層兼經理人霍汶希(Mani)於2011年自爆未婚懷孕,同年喺美國誕下女兒Honey。平日Mani都好少會提及囡囡,佢自己嘅社交網站多數都係同英皇旗下嘅藝人朋友嘅生活同工作照,對私生活都比較低調。不過佢呢日竟然激罕Post同囡囡嘅合照上社交網站!

相中見Mani同囡囡喺一間餐廳嘅戶外範圍用餐,囡囡坐喺媽媽大髀、對住媽媽坐,勁Close!數數手指畏畏都已經7、8歲,輪廓已經出晒嚟,睇得出大個會好靚女呀!連Mani自己都忍唔住留言:「我的小法拉已經變長大了,變了一位美少女❤❤❤」網民都大讚囡囡星味濃,仲話佢有幾分似林夏微添!眾所周知Mani做金牌經理人之前係做Model嘅,拍埋其他藝人身邊都一樣好Sharp!囡囡遺傳咗媽咪嘅美貌,唔知遲吓會唔會由媽咪帶入行呢?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!