掃呢頁CODE去手機

2019年2月2日 星期六

麥美恩:【零啱音】無綫推賀年歌 網民讚貼地洗腦 __,無綫,麥美恩,

仲有幾日就踏入豬年喇,周街就播住喜氣洋洋嘅新年歌,連無綫都湊吓熱鬧,拍咗賀年特備節目《阿爺賀歲攻略》,除咗有李家鼎(鼎爺)同譚玉瑛,仲搵咗《森美旅團》 ...


仲有幾日就踏入豬年喇,周街就播住喜氣洋洋嘅新年歌,連無綫都湊吓熱鬧,拍咗賀年特備節目《阿爺賀歲攻略》,除咗有李家鼎(鼎爺)同譚玉瑛,仲搵咗《森美旅團》嘅森美、麥美恩、吳若希及丁子朗等參與,佢哋仲唱咗首賀年歌,不過你估真係咁簡單?呢首歌被網民稱為最新洗腦賀年歌呀!

首歌叫做《熱熱鬧鬧過新年》,係改編街知巷聞嘅《恭喜恭喜》,但舊曲新詞全部都唔啱音音,不過抵死搞笑!好似經常被森美取笑嘅麥美恩玩跌膊唱出「未嫁唔使攝灶罅」,「港女」杜如風就將「恭喜恭喜恭喜你呀」改唱成「Shoppping爆卡有人找數呀」,而有份拍攝《森美》第一輯嘅高海寧同黃心穎仲驚喜現身3秒添!網民雖然話冇粒啱音,笑言「程度直逼校歌」,不過聽完真係得啖笑!其實有時輕輕鬆鬆都幾好呀,大家笑吓咪開心過年囉!

《熱熱鬧鬧過新年》歌詞:

今晚團咗年未,食湯丸團圓正!

闔家整齊平安,鼎爺整咗蘿蔔糕!

阿瑛出手煎年糕呀,彈油唔知點算好!

同大家拜個早年,家肥屋潤過肥年!

靚仔有型好似我,未嫁唔使攝灶罅!

Shoppping爆卡有人找數呀,豬年行正桃花運!

乖仔乖女,孝順父母呀,盤滿缽滿,發過豬頭!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!