掃呢頁CODE去手機

2019年2月13日 星期三

鍾嘉欣:激罕!拍拖睇波 鍾嘉欣反高潮晒老公靚仔樣 __,鍾嘉欣,

聽日(14日)就係情人節,2015年與圈外脊醫男友JeremyLeung結婚嘅鍾嘉欣,為咗保護老公,喺社交網只會上載仔女照片,而今日嘉欣終於忍唔住大晒 ...


聽日(14日)就係情人節,2015年與圈外脊醫男友Jeremy Leung結婚嘅鍾嘉欣,為咗保護老公,喺社交網只會上載仔女照片,而今日嘉欣終於忍唔住大晒恩愛!

現時喺溫哥華居住嘅嘉欣,尋晚同老公撇低仔女,拍拖去睇冰上曲棍球,佢喺Instagram上載咗兩張相,留言多謝球隊邀請佢睇比賽,而佢同老公仲出現喺場館嘅大電視,大會介紹佢係2003年《溫哥華華裔小姐》及2004年《國際華裔小姐》冠軍,而老公就坐喺佢身邊!嘉欣不停向鏡頭揮手,不過佢就用個心心圖案遮咗老公個樣,而第二張相佢就以第三者角度圈住佢哋坐緊嘅位置,非常搞笑!

不過正當以為Jeremy「被消失」時,嘉欣嚟個反高潮喺Ig story上載咗段「冇格」版片段,片中嘅佢非常興奮舉晒V,而Jeremy知道有鏡頭影住佢亦笑晒口,仲同老婆甜蜜對望,網民都大讚So Sweet,提早祝佢哋情人節快樂呀!

而另一邊,廖碧兒亦同友人入場睇波,佢亦喺大電視中出現,真係威水呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!