掃呢頁CODE去手機

2019年2月7日 星期四

鄭中基:單身方力申嗌想搞嘢 鄭中基寸爆:投胎啦 __,方力申,鄭中基,

歌手鄭中基(Ronald)在紅館舉行第3場演唱會,獲林家棟、余香凝、黃又南等人捧場。今晚繼續有爸爸及囡囡、陳明憙以及「舊飯咁」做嘉賓。期間唱到《想愛你 ...


歌手鄭中基(Ronald)在紅館舉行第3場演唱會,獲林家棟、余香凝、黃又南等人捧場。今晚繼續有爸爸及囡囡、陳明憙以及「舊飯咁」做嘉賓。期間唱到《想愛你》時Ronald甩了嘴,即尷尬笑言:「真係唔好意思,咁多晚都未試過,唱咗咁多次都唔知點解會咁,我哋嚟多次好唔好,我唔容許自己咁。」之後就再唱多次,大家即拍手歡呼,順利唱完後,他自嘲:「離晒譜,嚟到呢度先發台瘟。」

今晚特別邀得《美女廚房》兩位好拍檔梁漢文(Edmond)及方力申(小方)做嘉賓,三人獻唱一連串medley,但就大玩改編搞笑歌詞。Edmond表示今次重新譜了歌詞,又問大家有冇掛住他們,小方即表示:「定係掛住嗰啲屎味魚蛋,或者坑渠水味意粉呀?」Ronald問大家是否10年冇睇《美女廚房》,Edmond就話:「人哋最近有做。」小方即話:「嗰個係假㗎。」Edmond就話:「你都癲癲地,以前你話啲奶假,依家話節目假?」Ronald問大家想唔想睇他們做番一輯新的:「不如做個美男廚房?」小方即話:「變咗啦你哋兩個,美女廚房咪幾好。」Ronald就話:「我哋已經有家室,唔可以亂咁食嘢。」小方就話:「你哋兩個上晒岸,升晒呢,得我就sin......single,想當年唔係single嗰陣我就安分守己,今日single我就食自己。」Ronald即謂:「你想快啲溝到女就去投胎啦。」小方即表示:「我真係好需要,好耐冇搞,真係好想搞......搞番個節目!」

另外兩人即贊成搞,小方就謂:「等我聽日返去TVB傾下先。」Ronald就話:「唔一定要TVB嘅呢,而家有ViuTV 㗎嘛。」Edmond更謂新一年要有大志:「我哋唔應該搞個節目,直接要搞個台出嚟,播晒我哋啲歌同戲,搞埋嗰頒獎禮,全部獎都係我哋攞晒,個台名我都諗埋㗎啦,就叫做T Viu B!」Ronald即表示要集資搞電視台,隨即就兵分三路,他們邊唱《財神到》,邊到觀眾席𢭃利是「集資」,𢭃完一輪後,他們笑言:「依家會盡快開台㗎啦。」尾聲時,Ronald特別感謝太太的包容:「我每次開show佢都好辛苦,因為我好麻煩,唔嘈得,唔食得嗰樣,又唔可以煩,但有兩個小朋友就一定會嘈,佢都有辦法搞到兩個小朋友好似識手語咁,所以多謝佢呢幾個月嘅包容,知佢好辛苦。」最後以《無賴》作結演唱會。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!