網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月17日 星期日

吳卓林:同性戀平台玩直播!卓林終於識賺錢 __,吳卓林,吳綺莉,

藝人吳綺莉女兒卓林與外籍老婆Andi去年財困,從加國返港後,曾因冇錢交租而鬧到報警,Andi早前更被吳綺莉爆周圍問人借錢,關係愈鬧愈僵。卓林與Andi ...


藝人吳綺莉女兒卓林與外籍老婆Andi去年財困,從加國返港後,曾因冇錢交租而鬧到報警,Andi早前更被吳綺莉爆周圍問人借錢,關係愈鬧愈僵。卓林與Andi為生計,最近與同性戀直播交友平台合作,並上載一段二人生活短片宣傳,當中包括去機舖打機及食壽司片段,盡顯甜蜜一面。

而Andi亦喺自己嘅社交網,上載愛犬Sushi嘅相片,以英文留言:「Sushi希望變得堅強,永遠年輕!所以訓練吧!即使8歲,他的動作仍然敏捷及容易學習新技巧!吃新鮮的食物也能提供更多的能量〜每天都在一起」似乎已將住喺外國嘅愛犬移交返港。

呢個平台有直播功能,用戶做直播時,其他用家可以送上虛疑禮物,收到禮物嘅用戶可以同番平台兌換番錢,所以有用戶為咗收到更多禮物,做直播時都出盡法寶,例如表演唱歌、跳舞等等,吸更多眼球冧其他用家送禮物!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!