網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月5日 星期二

梁家輝:豪宅曝光!梁家輝「一家十二口」超墟冚 __,張家輝,梁家輝,

年三十晚家家戶戶都約埋一齊食飯團年,影帝梁家輝仲「大團圓」添!佢嘅大女梁穎晨(Chloe)喺網上晒出超強全家福,「一家十二口」非常誇張!皆因除咗佢哋四 ...


年三十晚家家戶戶都約埋一齊食飯團年,影帝梁家輝仲「大團圓」添!佢嘅大女梁穎晨(Chloe)喺網上晒出超強全家福,「一家十二口」非常誇張!皆因除咗佢哋四口子,仲有八隻小動物包括狗、貓、龜同兔仔,成個動物園咁,連到Chloe都影咗好多張相,因為好難影呀!而家輝間豪宅就當然容納到咁多「人」啦,佢哋嘅家傭、細女梁靜禧(Nikkie)男友都喺度,真係勁墟冚!而個大廳就放棵高到上天花頂嘅桃花,好有新年氣氛!

另一邊,張慧儀就上載同養子Hanson合照,並留言:「各位親愛的朋友們:在此,我與Hanson 祝您與家人新年進步、身體健康、笑口常開!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!