掃呢頁CODE去手機

2019年2月14日 星期四

古巨基胡定欣合唱新歌 感動到起雞皮 __,古巨基,胡定欣,

古巨基胡定欣合唱新歌感動到起雞皮5分鐘前0古巨基1月發佈的新歌《亂世情侶》,短短兩星期已經過百萬點擊,大受樂迷讚賞,於是MV女主角胡定欣與基仔決定給粉 ...


  • 古巨基胡定欣合唱新歌 感動到起雞皮
  • 5分鐘前0






古巨基1月發佈的新歌《亂世情侶》,短短兩星期已經過百萬點擊,大受樂迷讚賞,於是MV女主角胡定欣與基仔決定給粉絲們一個驚喜,一起入錄音室錄製了《亂世情侶》合唱版,於今日二月十四號情人節送給大家,祝願世上所有情人都可以開花結果。

定欣話「真係好短時間內決定,年二十九同基仔食飯,佢提起呢個合作,我又鐘意唱歌,咁咪試下囉。係錄音室翻聽錄音,我真係感動到起晒雞皮,毛管直豎,盡左力去做,希望大家鐘意啦。」

問到定欣入錄音室錄歌有冇困難?基仔就搶答大讚定欣非常之唱得,「佢真係唱得好好!錄音個日好快好順利就已經錄起隻歌,佢唔單止唱得好,勁到連和音佢都親自唱埋!」


鍾意就快D Share啦!