掃呢頁CODE去手機

2019年2月11日 星期一

黃芳雯:主播團拜 黃芳雯想下一代做埋好朋友 __,黃芳雯,

有線娛樂台當年培育出一班娛樂主播,雖然現已各散東西,不過彼此友情有增無減,每逢佳節都相約飯敍。近日趁農曆新年,他們又夾期相約團拜,玩得相當盡興,「成員 ...


有線娛樂台當年培育出一班娛樂主播,雖然現已各散東西,不過彼此友情有增無減,每逢佳節都相約飯敍。近日趁農曆新年,他們又夾期相約團拜,玩得相當盡興,「成員」黃芳雯表示:「雖然好多人都轉咗公司,但團拜愈嚟愈多人,事關我哋都開始結婚生仔嘞,每年派出利是愈嚟愈多,嚟緊又再有舊同事添丁嘞。」她笑言昔日戰友聚在一起除「講是非」外,都會互相勉勵一番:「依家電視行業似乎好難做,所以大家交流吓意見。其實除咗我哋感情好外,我哋嘅下一代都好friend,好期待佢哋長大後,會唔會好似我哋咁做到好朋友。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!