網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月2日 星期六

陳展鵬:賢妻單文柔買紅內衣褲 陳展鵬派利是無上限 __,內衣,單文柔,底衫褲,陳展鵬,

藝人陳展鵬與單文柔(Phoebe)去年結婚,二人的BB「小豬比」將於今年四、五月出世,首次以陳氏伉儷身份派利是當然興奮,Phoebe心情特別興奮,期待 ...


藝人陳展鵬與單文柔(Phoebe)去年結婚,二人的BB「小豬比」將於今年四、五月出世,首次以陳氏伉儷身份派利是當然興奮,Phoebe心情特別興奮,期待BB來臨之餘,亦希望農曆新年可以與展鵬出去拜年,齊集福氣,將自己的喜悅分享給大家。

展鵬現時正忙於為無綫劇集《唐人街》拍攝,日日開工打到飛起,過往新年很多事情都由陳媽媽為他準備,今年這個重任當然落在Phoebe身上。展鵬往年都有派利是的習慣,問今年會預幾多位數字?他謂:「今年係結咗婚後第一年派利是,往年派單封,今年就要派雙封,大家開心,攞個意頭,今年無限量準備,自己加碼之餘亦要幫太太準備埋,我就𢭃咗四十幾年利是,佢就只係𢭃咗廿幾年,不過唔緊要,BB出世後,我哋又有利是𢭃,大家互相祝福都開心嘅。」笑言會以「無上限」派利是。

問現時娶了老婆,是否很多事情都由Phoebe為他準備時,他謂:「年年都會買一啲新衫過年,紅色嘅內衣褲就當然必備旺一旺佢嘛!」展鵬透露今年都要到外父、外母家拜年,說到新年願望,他希望小朋友健康快樂及母親身體健康。問乜嘢要跟「小豬比」講?他謂:「我好期待佢嘅來臨,期待有一個齊齊整整嘅家庭,兩公婆結咗婚都好似拍拖咁,但有埋佢,成個感覺就好圓滿。」

請教長輩改中文名

而Phoebe聽到要為展鵬準備紅色內衣褲過年時,她即大爆結婚時要穿紅色睡衣,展鵬當時見到「嘩」了一聲,她笑說:「嗱!佢講㗎!我到時就買晒成套紅色畀佢先。」她很喜歡過節日,農曆年當然會更開心,加上今年首年以「陳太」身份派利是,感覺好興奮,她謂:「之前收利是多,今年可以派,仲有埋BB去派,感覺好得意,覺得自己真係大個咗!」

Phoebe是好老婆之餘,亦是好女兒、好新抱:「之前我已經開始訂定啲年糕,同埋買定年花、賀年裝飾,等兩邊嘅爹哋、媽咪都感受吓節目氣氛。」她十分期待與展鵬一齊派利是、食團年飯及拜年:「好多人同我講,豬年出世嘅人會特別開心同幸福,自己個BB可以喺呢個年份出世,我覺得好開心,始終係幸運同祝福,我成日都會專登搵一啲豬嘅飾品畀BB。」她期待生完BB後可以同展鵬去旅行,過二人的Honey Moon。說到「小豬比」的名字,她會改英文名先,中文名之後才請教長輩們。

相片提供:Gary Leung

化妝:Gabbie Lee

髮型:Bowie Lo

服裝:Marella


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!