網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月5日 星期二

【迎豬年】美國經濟到頂 中國運氣快完 蘇民峰︰兩國遲早攬炒 __,蘇民峰,

蘇民峰認為美國2018年已到頂。
狗去豬來,新一年股民自然寄望豬年可扳回一城,由於過去一年環球市場受中美貿易戰等外圍因素影響,大市由高位下滑,恒指一度由狗年初30,873點(2018/ ...


狗去豬來,新一年股民自然寄望豬年可扳回一城,由於過去一年環球市場受中美貿易戰等外圍因素影響,大市由高位下滑,恒指一度由狗年初30,873點(2018/2/20)下跌兩成至24,585點(2018/10/30),令不少股民都損手,幸好年尾大市回升,一度重上28,000點,氣氛才稍為回暖。

相關新聞:【迎豬年】買股不靠運 最易賺錢掌相係呢種



去年準確預測大市走勢為「先跌後升」的堪輿學家蘇民峰,豬年預測為「先升後跌」,而香港經濟會持續向上,旅遊業特別暢旺;至於中美貿易戰談判,他認為中國或者會短暫佔優,但兩國遲早一齊「攬炒」,「美國係馬上死,中國係慢慢死。」



蘇師傅就話,兩國衝突是否持續不得而知,但從玄學角度看兩國運勢,行運當中的中國,似乎較美國好一些,「美國經濟循環就12年一次,2006年佢係最高位,之後回落,2012年係最低位,六年之後2018年咪最高位囉!所以而家美國經濟喺個頂,到頂就冇得再頂啦;中國原來1984年行地運就行到2024年,有40年地運,2004年到2024年就旺西南水,西南有水嘅地方經濟都會上。所以,中國經濟會上到2024年,美國而家到頂,即係(貿易戰)影響美國會大過中國。」



從實際層面看,蘇師傅都認為合理,因為美國向中國徵稅,對自己的影響反而立竿見影,美國物價已因此上升,中國的影響則較遲才出現,生意會逐漸減少,「我識內地做設計、樓宇買賣、廠嘅人,全部唔郁,完全無生意,佢哋手頭唔係無錢,係睇定條路,真係唔掂先會搬去越南。」



蘇師傅認為中美貿易戰根本無贏家,大家最後會一齊攬炒,「中國暫時呢幾年好運過美國,但有個隱憂係2024年,美國到時行到最低點,而中國又行運到2024年,到時大家一齊行完運,先至驚呀!」



至於夾在中間的香港,蘇師傅則派定心丸,因為香港以金融業及旅遊業為主,並非製造業,中美貿易戰對香港影響不大,而且玄學上,香港經濟由2016年至2021年都向好,短期內都不用害怕,「2019、2020、2021三年都係大水年,都係旺旅遊,旅遊就最好啦,全世界都推廣旅遊,簡直係一盤唔使錢嘅生意。」



蘇民峰平時喜歡周遊列國,世界各地除了中國遊客,越來越多韓國人及東南亞人,尤其到日本滑雪就看到很多來自泰國、新加坡、馬來西亞遊客,「全世界興旅遊,泰國同韓國聚咗十幾廿年財富,啲人開始有錢就去旅行。」



豬年的投資策略,蘇師傅建議投資者有賺就要止賺,不要貪心持貨至年尾,否則隨時輸凸,「今年1月、2月係低位,但低極都可能係24,000至25,000點,而今年高位就未必穿29,000點,所以賺到5%、10%就已好好」



記者:鍾耀恆



whatsapp sticker

快啲嚟下載果籽新春〈豬年貼籽-多豬慎入〉WhatsApp Stickers|bit.ly/AppleseedSticker







10萬蚊30人分!《動腦Q》新春Q多寶

年三十至初三 3:15pm、10:30pm

豬年動腦,Q多啲money!

http://bit.ly/2Ul8W3t




鍾意就快D Share啦!