掃呢頁CODE去手機

2019年2月23日 星期六

與癌症病人分享經歷 嘆公院似戰地私院冇床位李珊珊抗病路崎嶇「精神肉體係痛苦嘅」 __,李珊珊,林珊珊,癌,

神隱七年的李珊珊昨晚現身《東華》慈善騷,打頭陣上台分享抗病經歷,明言病人要靠自己走出陰霾。
神隱七年的李珊珊昨晚現身《東華》慈善騷,打頭陣上台分享抗病經歷,明言病人要靠自己走出陰霾。96年四料港姐冠軍、現年41歲的李珊珊近年深居簡出,一直被傳 ...


96年四料港姐冠軍、現年41歲的李珊珊近年深居簡出,一直被傳患有重病。神隱七年的珊珊昨晚應好友東華主席王賢誌的邀請,出席慈善活動,在台上與癌症病人分享經歷,她慨嘆香港醫療系統爆煲,「公院似戰地、私院冇床位。」珊珊更直言抗病路崎嶇:「精神肉體係痛苦嘅。」

相關新聞:【蘋聞重溫】擁36E身材成焦點

神隱七年的李珊珊昨晚露真身,應東華主席王賢誌邀請,以神秘嘉賓身份,到灣仔伊館出席他任內最後一個大型慈善音樂會《誌友共聚》,打頭陣現身的珊珊,在台上與癌症病人分享自身經歷,大談自己抗病的崎嶇路。



「冇咗半條命」

過去多年,屢被傳患腦癌的李珊珊,雖然一直予之否認,不過昨晚珊珊終於在台上對自己病情首度開腔,更炮轟香港的醫療系統,她說:「𠵱家公立嘅醫療系統都係負荷到爆晒棚,大家都鼓譟鬧緊交,我嗰陣時,其實都冇咗半條命,我感覺到我好似喺個戰地裏面,總言之係兵荒馬亂。」珊珊又指即使願意花錢入私家醫院,也要面對沒有床位之苦,她說:「我去到私家醫院,醫生都係判斷我入醫院,但醫生非常之含蓄,又口窒窒咁話:『李小姐唔好意思,我哋𠵱家冇床位,不如𠵱家我幫你打針,你坐輪椅30分鐘,睇吓會唔會好啲,所以我好明白香港真係好需要醫療服務,或者係一啲緊急嘅援助,所以當主席邀請我嘅時候,我好希望即刻走出嚟,同大家分享呢個經歷。」



李珊珊96年以大熱姿態當選港姐冠軍,同屆還有袁彩雲。資料圖片 李珊珊96年以大熱姿態當選港姐冠軍,同屆還有袁彩雲。資料圖片
李珊珊98年拍劇集《烈火雄心》,因一幕與鄭子誠被活埋山泥傾瀉的戲,令她患上嚴重濕疹。劇照

李珊珊98年拍劇集《烈火雄心》,因一幕與鄭子誠被活埋山泥傾瀉的戲,令她患上嚴重濕疹。劇照
李珊珊05年穿上蛇紋三點式表演「與蛇共舞」拍攝廣告,令人印象深刻。資料圖片

李珊珊05年穿上蛇紋三點式表演「與蛇共舞」拍攝廣告,令人印象深刻。資料圖片

隨後李珊珊又大談抗病的崎嶇路,病人最終只能靠自己,她說:「我呢幾年患病,得出嘅感受,就係要靠自己,亦唔需要人同情,亦唔需要人憐憫,因為呢條路係崎嶇,喺精神上或肉體上係痛苦嘅,雖然在座嘅人或者會問點解對病人咁苛刻呀,如果你自己係一個病人,無人可以幫到你走出呢條路。」



不過,李珊珊亦鼓勵病人要繼續堅強,更呼籲要善用時間,她說:「我衷心希望去講一樣嘢:善用時間,唔好埋怨,因為我喺住醫院其間過程,確實接觸到一啲不能解決病患嘅病人,我都幫唔到佢哋啲乜,不過見到佢堅強面對,去善用佢哋時間。上天畀個咁嘅經歷我,如果畀我選擇,我寧願係用最後努力去好好生存同用我嘅時間。」她表示會去盡最後努力好好去生存,她說:「因為當你係患病嘅時候你係冇得選擇,呢粒唔會係糖果嚟㗎,係唔會帶畀甜畀大家㗎。」



李珊珊在台上演說期間,表現得有點緊張,約八分鐘的演說也有點喘氣,說畢更未有接受訪問便坐着由大會安排的七人車離開伊館,到達深灣住所。落車時珊珊接受記者訪問顯得有點緊張,她表示一切復工事宜會以慈善優先。



東華主席王賢誌希望音樂會籌到數百萬善款。

東華主席王賢誌希望音樂會籌到數百萬善款。
梁詠琪做表演嘉賓,與一班小朋友大合照。

梁詠琪做表演嘉賓,與一班小朋友大合照。
張敬軒透露早前生日去了以色列旅行,行程驚險。

張敬軒透露早前生日去了以色列旅行,行程驚險。
李珊珊昨晚分享經歷後離開伊館,返回深灣住所,她表示一切復工事宜會以慈善優先。攝影:黃曉程

李珊珊昨晚分享經歷後離開伊館,返回深灣住所,她表示一切復工事宜會以慈善優先。攝影:黃曉程

傳患腦癌抑鬱

其實,珊珊自11年10月在上海出席慈善賽車活動後,一直未有再出席公開活動,有傳珊珊有腦瘤兼患上抑鬱症,要食藥、運動及戒酒抗病,儘管珊珊否認患腦癌,但過去幾年她健康的確出現問題,其中濕疹皮膚病令珊珊飽受困擾。直至16年6月她在微博宣佈當選港姐20周年,會義賣她約值138萬港元的港姐后冠連權杖及袍扣,成為城中熱話,可惜最後因未能獲得社會福利署批出公開籌款許可證,計劃無奈要煞停。至前年5月,有周刊指珊珊因拍賣后冠計劃用腦過度令腦瘤復發,發高燒休克入院;不過其後珊珊否認患腦瘤,只承認過去四個多月曾出入醫院,主要原因是「年紀大零件要維修。」

採訪:盧妹、黃曉程、梁繼光

攝影:林賓尼、仇志德




鍾意就快D Share啦!