掃呢頁CODE去手機

2019年2月9日 星期六

【內地《跑男》成員陸續退出】隊長鄧超走 王祖藍為妻女向節目請辭 __,王祖藍,鄧超,

【內地《跑男》成員陸續退出】隊長鄧超走王祖藍為妻女向節目請辭2小時前0內地節目《奔跑吧兄弟》,話時話都跑咗好幾年,近日內地消息傳出,多位核心《跑男》即 ...


  • 【內地《跑男》成員陸續退出】隊長鄧超走 王祖藍為妻女向節目請辭
  • 2小時前0




內地節目《奔跑吧兄弟》,話時話都跑咗好幾年,近日內地消息傳出,多位核心《跑男》即將離隊。其中做咗多季隊長嘅鄧超,同多季的核心組員王祖藍及鹿晗﹑陳赫已經向節目請辭。

拍咗幾季,話時話又真係夠晒皮。據悉內地一哥的鄧超,因其他工作關係要退出。至於香港成員王祖藍請辭《跑男》,出於愛妻心切。自上月榮升爸爸後,想把時間投放多點在家庭,現時除有《奔跑吧兄弟》,還身兼另一內地綜藝節目《沒想到吧》,又有其他演出。唔想繁忙嘅工作,忽略產後嘅老婆,據知祖藍唯有作出取捨。


鍾意就快D Share啦!