掃呢頁CODE去手機

2019年2月27日 星期三

梁家輝:寸爆奧斯卡!梁家輝:得獎電影幾多人睇過? __,奧斯卡,張家輝,梁家輝,

影帝梁家輝出席「第43屆香港國際電影節」記者會,將擔任「火鳥大獎-新秀電影競賽」華語單完評審的他,表示現時各行業均需要第二梯隊,這樣才能傳承下去,更首 ...


影帝梁家輝出席「第43屆香港國際電影節」記者會,將擔任「火鳥大獎-新秀電影競賽」華語單完評審的他,表示現時各行業均需要第二梯隊,這樣才能傳承下去,更首推前輩洪金寶為代表:「佢係電影界演員代表,係我前輩,我係郭富城前輩,佢係我哋嗰輩嘅新秀,已經接咗班,依家有余香凝呢一輩,香港電影藝術就係咁樣詮釋,其實我哋個個都好巴閉,十項全能,唱得跳得打得又捱得,洪金寶唱京劇不知幾好聽,我都唱得兩吓!」更指每年香港國際電影節均把世界不同的電影藝術帶到香港:「奧斯卡應該都冇乜面,輪到香港」

事後被問到是否認為奧斯卡真的沒有面子?家輝說:「其實我係攞最出名嘅頒獎禮去做比喻啫,依家全世界電影業都欠缺第二梯隊,荷里活身為高端代表,都係靠特技,邊一個導演特別出色?今年得獎嘅電影有幾多人睇過?影帝又係邊一度嘅人都冇人知。」談到前輩洪金寶揚言非英雄主意,家輝亦大表認同:「我眼中嘅佢唔係,不過我都慶幸係佢其中一條𡃁,我覺得佢係講山頭主義,邊個上山就有嘢學。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!