網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月14日 星期四

張家輝:票房報捷靠好戲!麥兆輝爆續集主角人選係… __,張家輝,麥兆輝,

英皇電影《廉政風雲煙幕》票房理想,導演麥兆輝與演員謝票時坦言很滿意,希望大家繼續支持,又說:「可能呢套係香港戲啦!」說到新年一套認真戲都打低其他笑片, ...


英皇電影《廉政風雲煙幕》票房理想,導演麥兆輝與演員謝票時坦言很滿意,希望大家繼續支持,又說:「可能呢套係香港戲」說到新年一套認真戲都打低其他笑片, ...


英皇電影《廉政風雲 煙幕》票房理想,導演麥兆輝與演員謝票時坦言很滿意,希望大家繼續支持,又說:「可能呢套係香港戲」說到新年一套認真戲都打低其他笑片,他說:「好難講,以往都有好多打打殺殺嘅片喺賀歲檔跑出,最緊要係好戲!(意料之內?)我都係盡力。」

何遠東大賣口乖

問到續集是否都於賀歲檔播時,他說:「好難講,劇本行先,呢套劇本都寫咗9個月。(想原班陣容拍?)未諗,但有啲都可以繼續嘅,好似劉青雲、林嘉欣呢一對,同埋何遠東,下一套可能何遠東做主角呢!」何遠東即大表驚訝,更開心到嗌出聲,並大賣口乖多謝導演,又指第一日開工都好緊張,因為卡士太強勁。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!