網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月17日 星期日

趣聞:【有片】健身索女一條底褲玩轉阿甲! __,

上星期五,羅沙里奧中央主場1比1打和河床場阿甲聯賽,突然發生一名滿身彩繪、半裸女子衝入球場,原來佢話咁係傳揚「反暴力信息」喎,呢個舉動除咗在場警員、保 ...


上星期五,羅沙里奧中央主場1比1打和河床場阿甲聯賽,突然發生一名滿身彩繪、半裸女子衝入球場,原來佢話咁係傳揚「反暴力信息」喎,呢個舉動除咗在場警員、保安唔願意見到,大多數剝緊花生嘅都舉腳贊成。

喺羅沙里奧任職健身教練、現年29歲女子施娜·絲坦洛莉(Sheila Stanolli),喺下半場踢到8分鐘左右,忽然衝落草地四圍遊,在場雙方球員都駐足欣賞,球迷自然當戲睇。警察呢個時候焗住出嚟捉人,但係施娜平日有運動開,班肥屍大隻嘅警員,一個人根本捉佢唔到,結果要5個人圍捕先截得住佢。

身上塗有羅沙里奧中央、紐維爾舊生、小保加同河床隊色嘅施娜,話自己係想呼籲大家反球場暴力,雖然佢都明白唔容易實現和平。由於只係干擾咗球賽,唔係乜嘢重罪,所以已經被執法部門釋放。只不過施娜以後依然會被禁止入場,呢個羅沙里奧擁躉就咁講:「佢哋禁止我再進入球場,但係我都冇再考慮再去‧‧‧‧‧‧」咁即係大家未必有機會再喺球場欣賞到佢嘅表演。

支持本地運動員,一齊去「睇體」!

https://bit.ly/2DxX4XI 

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!