網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月27日 星期三

【露背相成絕響】派完糖有手尾跟 何超蓮爆:媽咪睇到好嬲 __,何超儀,何超蓮,

右圖攝影:仇志德
何超蓮早前在IG大派福利,展示浸溫泉大露背照片,性感賀破50萬人追蹤,大受男性和網民歡迎(新聞連結:https://bit.ly/2Nx8AEJ)。昨 ...


何超蓮早前在IG大派福利,展示浸溫泉大露背照片,性感賀破50萬人追蹤,大受男性和網民歡迎(新聞連結: https://bit.ly/2Nx8AEJ )。昨晚超蓮胸前透視性感谷胸,在中環出席品牌活動,並表示為尊重場合打扮,非刻意性感。派糖後反應熱烈,但卻被母親訓示,她說:「好多朋友都話死咁100萬點算,媽咪睇到就好嬲,叫我唔好post呢啲相,為咗聽取媽咪意見,決定100萬就唔post。」



超蓮弟弟何猷啟和太太Gigi秘婚一年,日前猷啟出席活動時自爆已婚,令超蓮感驚訝,她一直為弟弟守秘密並說:「我有參加婚禮,好神奇,唔知佢嗰日會講呢件事。媽咪都好高興,有一齊去觀禮,佢鍾意低調,盡量唔講,自己知咪得囉。」超蓮沒有特別送上禮物給猷啟,但有幫手籌備婚禮及安排拍攝,但不肯透露婚禮地點。



猷啟表示希望生龍鳳胎,而超蓮和猷啟正好有這個基因,她說:「咁大鑊?暫時未有好消息公佈。」猷啟婚後間中和家人同住,超蓮和弟婦Gigi成為好友,超蓮說:「本來想約佢去嘉年華玩,但細佬話想二人世界。」媽媽急於抱孫?超蓮說:「個個都想,但媽媽近期抱貓多,明明有敏感都話冇。」弟弟爬頭結婚,問到超蓮有沒有被催婚?她說:「真係冇,媽咪而家成日宣揚唔一定要結婚,女性要有自己事業,唔使急結婚。」此外,賭王何鴻燊仍在養和醫院,超蓮說:「冬天爸爸唔會走嚟走去,醫院都好似屋企一樣,幾舒服,唔急住出院。」



10萬蚊 100人分!

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



第二屆最港電影大獎投票網址

https://bit.ly/thekongestfilmawards2018



右圖攝影:仇志德 何超蓮決定就算IG有100萬人follow都唔會再post性感相 何超蓮決定就算IG有100萬人follow都唔會再post性感相
何超蓮繼續性感谷胸現身

何超蓮繼續性感谷胸現身
超蓮爆媽咪好嬲

超蓮爆媽咪好嬲
何超蓮坦言為弟弟猷啟和GiGi結婚保守了秘密(IG圖片)

何超蓮坦言為弟弟猷啟和GiGi結婚保守了秘密(IG圖片)
何超蓮早前在IG大派福利(IG圖片)

何超蓮早前在IG大派福利(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!