掃呢頁CODE去手機

2019年2月9日 星期六

【娛樂人物】慨嘆原來最後唔要我珍妹戇居居等復合潘源良:不如相忘於江湖 __,潘源良,

現年53歲的李麗珍與著名填詞人潘源良愛恨糾纏30年,潘源良2016年的一句:「我要走!」兩人第四度分手,男方去年9月閃娶女友Rita,與珍妹緣盡。珍妹 ...


現年53歲的李麗珍與著名填詞人潘源良愛恨糾纏30年,潘源良2016年的一句:「我要走!」兩人第四度分手,男方去年9月閃娶女友Rita,與珍妹緣盡。珍妹日前接受專訪,她直言曾希望與對方復合:「戇居居喺度等,但最後原來佢都係唔要我。」潘源良昨日回應道:「不如相忘於江湖。」

相關新聞:好友猝逝頓悟:我要企番起身

年過50的李麗珍,依然經歷失戀,前半生依附愛情,換來遍體鱗傷:「再唔走番出嚟就係等死,唔想死,唔想令粉絲、家人、朋友失望,我一定要令佢哋為我鼓掌。」53歲,珍妹堅決不再糊塗,重新振作開始,亦因此有勇氣首度剖白這兩年的失落重創。

珍妹以為長相廝守,最後潘源良離她而去。「因為都係最長嘅一段,我都感覺到佢係對我好好,諗住呢個係好難分開。直到有一日真係分開,我就戇居居喺度等,以為佢會返轉頭,可以再喺番埋一齊,或者大家可以有啲乜嘢改變,但最後原來佢都係唔要我。」

2016年的一天,潘源良一句:「我要走!」三度復合的十年關係,從此一刀斷。但當下的珍妹,仍寄望有第四度復合。「有㗎!因為曾經分開過兩次,今次係第三次,可能變成一個習慣咁樣,但我已經等咗兩年,而呢兩年情緒都極度低落。」旁人曾跟珍妹說,他身邊早已存在另一個她。不過人到最痛時,才學會面對、接受、放手、尋回自己。



潘源良去年9月在加拿大閃娶Rita,令珍妹頓悟。資料圖片 潘源良去年9月在加拿大閃娶Rita,令珍妹頓悟。資料圖片
珍妹與潘源良愛恨糾纏30年,2016年終於緣盡。資料圖片

珍妹與潘源良愛恨糾纏30年,2016年終於緣盡。資料圖片
珍妹與許愿(小圖)1996年結婚,翌年誕下女兒許倚榕,可惜在2000年離婚收場。資料圖片

珍妹與許愿(小圖)1996年結婚,翌年誕下女兒許倚榕,可惜在2000年離婚收場。資料圖片

放下對方療情傷

那兩年,珍妹在加拿大治療情傷,潘源良在加拿大再婚。「當時同個女一齊睇到呢段新聞,我同個女對望,唔敢做乜特別反應,當時的確係空白一片。然後就開始鑽牛角尖,點解會咁樣呢?一定係我唔夠好,但有乜唔夠好呢?又諗唔到喎!惟有覺得係緣盡,上天又畀多一次考驗我。

「好儍,之前每次講起都會爆喊,我都食咗兩年情緒藥,直至佢搵到幸福快樂,我開始冇再食藥,覺得就算再食都冇用。」放下對方,原來是珍妹最好療效。

有緣無份,總留下遺憾。「之前有諗過再婚,不過時間唔啱。對方希望嘅時候我未準備好,到我開始覺得穩定,阿女都差唔多畢業,我自己都可以喺加拿大安定落嚟。不過呢啲都已經過去咗,我都唔係好想再講,今次係第一次講,亦都係最後一次。」重新振作,珍妹才看清昔日的一塌糊塗。「睇番轉頭會覺得自己好儍,覺得應該要長大。」



珍妹年輕時身形弗爆,是不少男士心中的女神。資料圖片

珍妹年輕時身形弗爆,是不少男士心中的女神。

資料圖片
走過崎嶇情路,珍妹仍然相信真愛,對將來充滿希望。圖片

走過崎嶇情路,珍妹仍然相信真愛,對將來充滿希望。圖片

女神的夢醒時分

珍妹續說:「每一次我都係俾人飛,你咪睇我好似好惡死,其實好多時係對方提出,我都渴望有一段好長,好安定嘅感情生活。」再儍的女神,終有夢醒時分。「我以後都唔要喊,要笑。我覺得今次經歷係令我變好,只要自己走番出嚟,就會有好多朋友等緊我。以前唔夠努力,惟有𠵱家追趕番,起碼要追番之前情緒低落嗰兩年,再追番之前未做好嘅事情。」珍妹還相信真愛嗎?「我都仲有個期望,仍然相信真愛。不過年紀越嚟越大,未必好似以前咁多人追求啩!不過仍然希望有人愛錫,所以我對將來仍然充滿希望。」

珍妹昨日以短訊回應《蘋果》:「暫時不想講太多,等遲少少好嗎?唔好意思。」而潘源良則以《莊子.內篇.大宗師》一句回應:「相濡以沫,不如相忘於江湖……」

採訪:Sukey、何永寧

攝影:Lawrence Wan

場地提供:MioXPace

化妝:Ling Ng

髮型:Daniel Cheng@mini g salon




鍾意就快D Share啦!