掃呢頁CODE去手機

2019年2月3日 星期日

【新年小知識】你知唔知 全盒格數一定係單數? __,

右邊嗰個字你識唔識讀?
首先講下全盒個全字,原來本字是咁寫的:攢(音全或盞),是湊合、積聚的意思。「攢盒」起源於南北朝時期,流行於明清年代。講下講下,後來因為「全」字與「攢」 ...


首先講下全盒個全字,原來本字是咁寫的:攢(音全或盞),是湊合、積聚的意思。「攢盒」起源於南北朝時期,流行於明清年代。講下講下,後來因為「全」字與「攢」字,又以全字易寫啲,且與攢字其中一個讀音相同,又有十全十美嘅意思,幾好意頭,於是咪變咗做「全盒」囉。而過咗咁多個新年,你又有無發現全盒格數一定係單數嘅呢?古有「三子盤」、「五子盤」甚至「九子盤」的全盒,盡是單數,因中國傳統相信雙數(偶數)屬陰,意頭唔好;而單數(奇數)屬陽,為吉利之數。而全盒格數越多越富貴,又因九為奇數最大者,故九子盤成為皇室貴族專用。咁今年全盒你識揀

相關新聞:【新年小知識】年初一咁高興 點解要食齋?



記者:曾冠輝

攝影:梁志永



麥提莎醒你玩「新年至輕恭喜易」 https://goo.gl/33NSrx ,畀你自創趣爆祝福。 新一年睇輕啲,咪有多啲新意!

相關新聞:【拜神小貼士】頭炷香唔使爭住上 新年入廟拜神有咩要注意?



---------------

10萬蚊 30人分!《動腦Q》新春Q多寶

年三十至初三 3:15pm、10:30pm

豬年動腦,Q多啲money!

http://bit.ly/2QW8LcI




鍾意就快D Share啦!