掃呢頁CODE去手機

2019年2月28日 星期四

章子怡:粉絲斥墮落?章子怡上節目點解手指要打格 __,章子怡,

內地綜藝節目《妻子的浪漫旅行2》有一班靚太章子怡、謝娜、張嘉倪、袁詠儀等助陣,一向不參與綜藝節目的章子怡,破天荒與老公汪峰一齊亮相晒恩愛,有粉絲就話接 ...


內地綜藝節目《妻子的浪漫旅行2》有一班靚太章子怡、謝娜、張嘉倪、袁詠儀等助陣,一向不參與綜藝節目的章子怡,破天荒與老公汪峰一齊亮相晒恩愛,有粉絲就話接受唔到有「國際章」稱號嘅佢竟然會做呢啲工作,覺得佢自貶身價算得上係「墮落」,仲話因為咁要脫離粉絲行列!雖然章子怡未有回應事件,不過唔少粉絲都留言力撐偶像做自己想做嘅事,唔使理閒言閒語。

節目播出之後,唔少人都留意到有一個現象,就係章子怡嘅手指、頸巾等都會有啲奇怪公仔遮住,幾經查證之後終於搵到真相,原來係佢戴戒指同頸巾太過名貴,為配合近年打擊「炫富」風氣行動,所以先會出現咁別嘅畫面處理。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!