掃呢頁CODE去手機

2019年2月3日 星期日

鄭俊弘:傳鄭俊弘攬啜爆乳女模 何雁詩:唔想多理 __,何雁詩,鄭俊弘,

同女友何雁詩屢傳「分訊」嘅歌手鄭俊弘(Fred)日前被指於上年8月尾去峇里參加朋友婚禮後,去當地一間酒吧夜蒲時背女友何雁詩攬啜爆乳女模。該名女模不時喺 ...


同女友何雁詩屢傳「分訊」嘅歌手鄭俊弘(Fred)日前被指於上年8月尾去峇里參加朋友婚禮後,去當地一間酒吧夜蒲時背女友何雁詩攬啜爆乳女模。該名女模不時喺自己嘅社交網站Post性感相,身材非常火辣!

同男友相繼傳出偷食,何雁詩向東網表示佢信任男友:「相中同女仔親密的絕對不是他,我同Fred已經在事前溝通過,我相信他。其實佢去Bali(峇里)已經係差不多半年前geh(嘅)事,係朋友婚禮,我都知道。我地關係好好其他事唔想多理。」而鄭俊弘心情亦似乎未受影響,照同媽咪去開靚酒食好西。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!