掃呢頁CODE去手機

2019年2月25日 星期一

【謝霆鋒影飯要出煙】 為求效果 劉翁蒸熟衛生棉條放入飯 __,謝霆鋒,

【謝霆鋒影飯要出煙】為求效果劉翁蒸熟衛生棉條放入飯23分鐘前38新一輯嘅《鋒味前奏》噚晚(24日)喺ViuTV播出,一如以往,主理人謝霆鋒每集都會教大 ...


  • 【謝霆鋒影飯要出煙】 為求效果 劉翁蒸熟衛生棉條放入飯
  • 23分鐘前38






新一輯嘅《鋒味前奏》噚晚(24日)喺ViuTV播出,一如以往,主理人謝霆鋒每集都會教大家煮一道菜、火火任主持,不過今次仲有新加入嘅攝影師劉翁(Sunny Lau)客席主持。第一集,霆鋒就教大家煮「紅酒炆牛肋骨」。

霆鋒煮緊嘢嘅時候,火火就趁機問佢嚟緊三月十七日「演唱會」嘅詳情,劉翁即刻代答:「係呀係呀,張海報係我影。」之後霆鋒就解釋呢個唔係佢嘅個人演唱會,「係音樂會嚟嘅,仲有好多其他人,唔係淨係得我一個,我自己會有六至七隻歌,但係其他樂隊都有好多歌,所以係似一個搖滾嘅festival。最好玩嘅係我哋會接受外界嘅參與,想打鼓嘅人可以嚟打鼓,我哋大概會有百幾套鼓喺度,你嚟唔係聽我唱,係同我一齊jam!」

火火又問到係咪會出cook book,霆鋒就話要花好多時間,因為唔想求求其其,「中餐最大鑊就係鹽少許、跟住又糖適量,咁點算呢?如果我真係要做,我唔希望係『少許』同『適量』,係真係要磅出嚟。」劉翁就話做cook book唔同影寫真,霆鋒表示認同,「我哋『皺』咗咪去洗個面、補個妝、整個頭咪ok囉,你一碗白飯,佢唔出煙,你點拍佢都唔好食!」分享經驗,「我拍飯要出煙,其實碗飯本身係可以唔駛出煙,因為只要蒸熟咗一個道具放入飯就得!咁個道具係咩呢?就係衛生棉條!」聽到呢到,霆鋒若有所思,然後大家齊齊食「紅酒炆牛肋骨」。


鍾意就快D Share啦!