網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月8日 星期五

吳雲甫:咀劉溫馨唔尷尬 吳雲甫拍劇變跨境學童 __,劉溫馨,吳雲甫,

藝人吳雲甫(Owen)在劇集《荷里活有個大老千》中戲份不少,角色「祝大勇」演出相當搶眼,戲中跟劉溫馨有感情線,最後下場慘烈,大批網民讚Owen演技突出 ...


藝人吳雲甫(Owen)在劇集《荷里活有個大老千》中戲份不少,角色「祝大勇」演出相當搶眼,戲中跟劉溫馨有感情線,最後下場慘烈,大批網民讚Owen演技突出!Owen受訪時直言拍攝的三個月期間經常要中港兩邊走,其實相當辛苦,感激有網民留意!

Owen表示當時撞正自己的健身業務工作剛起步,並已儲落一批私人健身教練客人,因此要兼顧教健身班,即使劇組提供酒店,自己都要每隔幾日返香港一次,相當忙碌:「有時好早趕返香港,有時又要半夜做完嘢返去深圳,好多時都係自己揸車去口岸轉車過關,再由劇組工作人員接我返片場,感覺好似做咗跨境學童咁,有次差不多凌晨先至返到深圳酒店,見到吳業坤佢哋喺樓下大牌檔打邊爐勁吸引,但我實在太攰又未背第日嘅劇本,所以好慘自己返房冇得同佢哋一齊食。」

講到首次拍劇有感情戲,Owen表示相當緊張,最難忘是一場分手戲:「拍咗好幾take換拍攝角度,中央劇學院畢業嘅溫馨仲可以堅喊到流哂眼淚,好彩有佢帶我入戲!(有咀嘴戲!)反而又唔係好緊張,一來只係蜻蜓點水,二來我哋之前一直喺娛樂新聞台一齊工作,我做廣東話佢做國語廠,本身已經好熟唔尷尬,反而最緊張係第一次去監製王晶嘅office同佢傾偈,雖然之前都有去過晶哥公司casting,但係同佢面對面介紹自己,聽佢講劇本,感覺好似第一次見工咁緊張!真係要多謝晶哥畀呢次機會我,呢個係我離開咗TVB之後第一次拍返TVB劇,我自己好鍾意祝大勇呢個角色,單純率直得來又唔甘願被欺壓,性格上有多少似我自己。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!