掃呢頁CODE去手機

2019年2月27日 星期三

爆相爆片:雙枴伯堅持坐上層 巴士車長報警 __,爆相爆片,

伯伯堅持己見,累全車乘客呆等。本周日下午1時許,92歲持雙枴杖的馬伯伯,在深水埗興華街站頭登上86C九巴往馬鞍山,他步往上層坐下,由於步履不穩,車長擔 ...


伯伯堅持己見,累全車乘客呆等。本周日下午1時許,92歲持雙枴杖的馬伯伯,在深水埗興華街站頭登上86C九巴往馬鞍山,他步往上層坐下,由於步履不穩,車長擔心伯伯在行車途中或下樓梯時跌倒,主動走往上層勸他改往下層車廂安坐,但對方拒不讓步,車長最終無奈報警處理。

據郭小姐提供的手機片段所見,枴杖伯對車長勸喻視若無睹,堅持「你唔好理,我今年92歲,日日都喺度搭巴士,你唔好搞大佢」。但被車長反駁:「你有咩事跌親,我要坐監呀!」馬伯伯反指:「就算我即刻死,你有一日坐監,都係我負責任,你小心開車就得」即使途人加入勸說:「都係想你安全箒,你幾廿歲,仲拎住雙枴杖!」馬伯伯繼續坐在座位上拒絕離開,最終車長報警,全車乘客要轉乘另一班巴士繼續行程,馬伯伯最終在警員調停下「屈服」到下層坐,事件才得以解決。



爆相爆片

爆相畀$500、爆片送$1,000嘅基本獎賞外,仲會選出每周之星,每星期最高單日總點擊頭5名即刻科水$10,000,而每月15號至翌月14號期間獲得全月最高單日總點擊者,更可以成為每月盟主,額外獎賞$100,000,係$100,000!爆相爆片必須為本報獨家採用,一經刊登立即有獎!

爆相爆片WhatsApp:6383 6568



參加細則

1.爆相爆片必須由參加者拍攝。

2.若本報發現任何造假情況,將取消其參賽資格。

3.壹傳媒集團員工及親屬不可參加。

4.本報會保留採用爆相爆片與否和獎項分配的一切權利,如有任何爭議,以本報決定為準。




鍾意就快D Share啦!