掃呢頁CODE去手機

2019年2月3日 星期日

【火藥味濃】楊明畀「再造人」纏住?莊思明發火:點解啲人咁唔要面 __,楊明,莊思明,

37歲楊明與31歲拿督千金莊思明拍拖兩年多,感情穩定,早前楊明被影到和媽媽到金舖買廿萬首飾,計劃豬年迎娶女友。莊思明今日忽然在Igstory上載留言, ...


37歲楊明與31歲拿督千金莊思明拍拖兩年多,感情穩定,早前楊明被影到和媽媽到金舖買廿萬首飾,計劃豬年迎娶女友。莊思明今日忽然在Ig story上載留言,發火大罵「再造人」,火藥味濃,她留言:「真係唔明白點解啲再造人,可以成日咁唔要面,纏着人哋嘅男朋友,有人可以解答嗎?」她更打tag指世上太多不要臉的人,幸好男友不是這種人,慨嘆難找專一的男人,莊思明又指:「好彩男友好錫我咩都同我講,仲會同我一齊笑。」



未知是否楊明被「某人」纏繞,但莊思明信任楊明的為人,才留言罵「第三者」,看到此留言以為有人闖入楊明與莊思明的二人世界,不過莊思明最後一句寫「真心睇唔過眼」,又好像此事並非發生在楊明身上,她今日回覆《蘋果》時否認自己是當事人,她短訊回覆:「不是說我,只是發生在身邊朋友身上,我睇唔過眼。」原來她是為友人抱不平,才大動肝火在網上罵「再造人」。



10萬蚊 30人分!《動腦Q》新春Q多寶

年三十至初三 3:15pm、10:30pm

豬年動腦,Q多啲money!

http://bit.ly/2QW8LcI



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent




鍾意就快D Share啦!