掃呢頁CODE去手機

2019年2月19日 星期二

陳敏之心思思追女 __,陳敏之,

陳敏之讚陳凱琳佗B時又瘦又索。
陳敏之心思思追女藝人陳敏之昨日出席退休保險計劃活動,談到好友陳凱琳誕下麟兒,她透露有在社交網送祝福,並已送上自家曲奇,大讚對方佗B時又瘦又靚,非常厲害 ...


陳敏之心思思追女

藝人陳敏之昨日出席退休保險計劃活動,談到好友陳凱琳誕下麟兒,她透露有在社交網送祝福,並已送上自家曲奇,大讚對方佗B時又瘦又靚,非常厲害。

席間敏之試玩模擬退休年齡預測,顯示要93歲才能退休,她笑指不知會否如此長命:「頭先睇到要咁多錢先可以唔使做,所以係要計劃。(你買咗十幾份保險?)媽咪話有啲由我出世供到依家,聽到嚇親,我不嬲係數字白癡,以前都係媽咪叫我簽名,依家有啲已經唔使供,應該剩番6、7份。」

育有一子的她表示有為囝囝買保險計劃未來,問到會否再生?她說:「我希望有一仔一女,但實在太忙,每日瞓得3、4個鐘,如果兩個小朋友差唔多年紀我會癲,所以過多一年先嘗試吓造人。」




鍾意就快D Share啦!