掃呢頁CODE去手機

2019年2月15日 星期五

張家輝:張家輝「阿女」勁搶 陰差陽錯演《廉政》 __,張家輝,

英皇賀歲電影《廉政風雲煙幕》氣勢如虹,上映十日票房迅速突破2,500萬佳績,截至今日(15日)中午12時,累計票房達2541萬,繼續成為賀歲華語片票房 ...


英皇賀歲電影《廉政風雲 煙幕》氣勢如虹,上映十日票房迅速突破2,500萬佳績,截至今日(15日)中午12時,累計票房達2541萬,繼續成為賀歲華語片票房冠軍,主演的張家輝、劉青雲、林嘉欣欣喜萬分!

這部電影大收,戲中飾演張家輝女兒的九歲小童星洪詠宜,雖然戲份不多,但也引起注意,原來她得到這次演出機會,純屬誤中副車,洪詠宜是澳洲土生土長華人,故廣東話不太流利,但不阻她與影帝張家輝的「處女」合演。其父Anthony接受東網訪問表示:「今次女兒參演《廉》片係機緣巧合,導演本來嚟我澳洲嗰屋睇景,點知屋就唔啱用,反而要咗我個女演出!(女兒第一次演出?)係第一次,佢冇演戲經驗,亦唔識家輝,不過現場女兒覺得家輝好專業,雖然家輝冇親自教我個女做戲,但現場都有另一個姐姐指導佢點做。(推家輝落水係一Take過?)演出好順利,推落水係一Take過,所以拍完女兒都覺得好好玩。(會繼續演出?)女兒都想,但有機會先,當然係要努力讀好書先」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!