網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月12日 星期二

王晶:私生女定情人?王晶北京拖新晶女郎上賓館 __,王晶,

導演王晶捧女星有一手,出過唔少晶女郎,個個樣靚身材正。最近佢力捧嘅23歲新女叫雲千千,仲話佢係「最年輕晶女郎」!網上有相片流出,指王晶喺北京到同一名男 ...


導演王晶捧女星有一手,出過唔少晶女郎,個個樣靚身材正。最近佢力捧嘅23歲新女叫雲千千,仲話佢係「最年輕晶女郎」!

網上有相片流出,指王晶喺北京到同一名男子先開餐,兩人邊食邊傾,之後雲千千加入飯局,千千同王晶並肩坐,有講有笑。開完飯後,同枱男子獨自離開,雲千千就同王晶一起離開,去咗附近賓館,兩人翹住手上樓。有指當時係晚上十點,去到凌晨十二點,都未再現身。記者致電王晶,他透過公司回覆:「不回應。」王晶女兒王子涵就話:「冇可能,幾時影㗎,爸爸成個農曆年都喺香港!同埋我唔知邊個係雲千千,我相信我爸爸。」

原來呢輯相係2017年影嘅,當時雲千千被傳為王晶「私生女」,不過王晶懶理是非,繼續捧雲千千拍網絡電影《唐伯虎點秋香2019》,仲安排佢同甄子丹合作,拍攝電影《大師兄》!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!