網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月5日 星期二

佘詩曼:七魔女團年!沾阿佘運氣 文頌嫻:勝過… __,佘詩曼,文頌嫻,阿佘,

視后佘詩曼(阿佘)與內地男星黃曉明正拍攝新劇《鬢邊不是海棠紅》,趁住農曆年假期佢就返咗香港過年,仲相約咗「七魔女」成員文頌嫻、周家蔚、湯盈盈、梁靖琪、 ...


視后佘詩曼(阿佘)與內地男星黃曉明正拍攝新劇《鬢邊不是海棠紅》,趁住農曆年假期佢就返咗香港過年,仲相約咗「七魔女」成員文頌嫻、周家蔚、湯盈盈、梁靖琪、姚樂怡及鍾麗淇食團年飯!

文頌嫻喺社交網上載合照,兩人又頭貼頭影相,文頌嫻笑言:「年三十,沾沾嫻妃(阿佘喺內地劇《延禧攻略》嘅角色)的人氣和運氣,勝過行花市啦。」而阿佘就留言話「有我呢個friend就知道你已經超級幸運啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!